Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



seminggu 2 yang memeningkan

Seminggu 2 ini, semua perkara serba tidak kena, seakan punya masalah yang tidak dapat diselesaikan, ego memuncak tinggi, perasaan kecewa mudah sangat diundang tiba, segala-galanya tidak kene

Tidak tahu tidak kemana, tapi yang pasti tempoh dan saat itu pasti semakin hampir, moga Allah berikan aku kekuatan. Banyak perkara yang aku cuba untuk tolak ketepi, kerana tidak punya jiwa dan raga yang bersama, pastinya akan merosakkan jika mendapat sentuhan yang durjana.

Dalam keadaan yang tidak betul, dicampur dengan berita yang menghibakan sehari 2, dengan kesusahan untuk menyelesaikan kerja + dicampur dengan kesusahan berkomunikasi , pakej lengkap untuk memfuturkan diri.

Adeih celakah sungguh summer ini, moga ramadhan yang kian menjelma membersihkannya, moga Tuhan memberi kekuatan, moga ujian mematangkan, moga ada permata disebalik debu yang kian menutup diri.

Di kala ini, tempat mengadu seakan sudah tiada, langsung melarikan diri semuanya ~~
Moga Allah membantu aku

1 comments:

musfirahmd said...

ameen3..
moga ramadhan yang kian menjelma membersihkannya, moga Tuhan memberi kekuatan, moga ujian mematangkan, moga ada permata disebalik debu yang kian menutup diri.
Allah ade~ Allah ade~

**ak copy paste balik yg ko tulis, sbb ape, sbb bila mana ucapan itu dtg dari hati kita, maksudnya kita menginginkannya, dan hanya diri kita yg akan berusaha ke arah keinginan kita. bila apa yg ko tulis tu mmg ko nak. ko mmg kne berusaha ke arah itu..

~mmg kdg2 kte rase kesorgn, tambahan pulak kalau ade mslh. tapi sbnrnya, kdg2 kita yg x cuba mncari. ade je yg nk dgr, yg nk tlg.

~moga thabat.