Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



hmm


gambar ketika menang Zagazig Summer Cup (bercekak) tuhan jek taw sebab apa aku bercekak, dan semestinya aku tidak mahu memikirkan apa yang orang cakap, mengada , xske tgk laki bercekak n whatsover



nak bela rambut sampai panjang sebijik macam abang aku tuh (cita-cita dah lama - macam sekarang jek baru leh tunaikan)

                                         
                                             baru sedar betapa "kecil" nya aku dulu - hee



               tahun ini time bilik aku terbakar , tuhan jek tahu camne, thx for de support to my ahli bet


                    ahli bet kesayangan , time 1st time sampai (alangkah bebudaknya kita) :D


           tahun 1 di fayyum , ah alangkah bebudaknya aku ketika itu (macam sekarang dah besar lak)

biar gambar berbicara, yang penting aku tak nak jadi macam senior aku yang tengah tu, bab kata orang wali :P


                        seribu kenangan di iran hanya tuhan saja mengetahui apa di kotak pemikiran

0 comments: