Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



Semoga Kuat :D

Si A bercakap, aku time panas-panas ini aku memang cepat marah.
Si B bercakap, time musim sejuk aku memang xleh study
Si C bercakap, aku xleh jumpa katil, kalau tak memang ak xleh study
Si D bercakap, aku pantang kalau orang sebut nama aku salah
Si E bercakap, kalau jalan jem, aku memang mulut kuat mencarut.

Kegembiraan dan ketenangan milik tuan punya badan, kita yang mengawalnya.
Panas kita hendak gembira, sejuk kita hendak study, jalan jem kita hendak memaki, dan segala tindak tanduk, kita sebenarnya berkuasa.

Semoga kuat untuk menghadapi ujian yang mendatang, hadkan dos berfikir tentang perkara yang memeningkan, bimbang toxicity yang melanda tiada ubatnya , semoga kuat dan tabah, walau aku sendiri tidak pernah merasa, cuma doa yang mampu ku hulurkan.

Semoga kuat ya :D




0 comments: