Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



Hari yang besar

Tiada hadiah yang paling besar , selama hidop ini, melainkan pada tarikh itu diumumkan kemenangan Dr mursi Kemenangan yang bakal membawa kepada kemenangan, atau kemenangan yang bakal membawa kepada kekalahan, diri ini pasti memerhatikan , tanpa putus doa dan harapkan akan ditaburkan, semoga islam semakin berdaulat, dan aku seorang dari pemainnya. Pape pun tahun ini mak aku tak lupa , sanggup tunggu sampai lewat malam semata. Tahun ini dah masok 21 tahun, dah besar panjang , boleh kawen siap bak kata orang :D Apa-apa pun, terima kasih diucapkan kepada ahli bet aku, sanggup tinggal sekali, n korang dah banyak mematangkan dan mengiyakan hakikat2 kehidupan seharian yang aku lalui sampai sekarang. Terima kasih jugak dekat orang tue , yang sanggup melayan aku mengarot , dan tempat aku merelezkan tension n mendapat pendapat Tidak lupa juga kepada budak semangat yang selalu kasik semangat kat aku :D Kepada budak "belagak" yang selalu menasihati dan mengajar aku dalam banyak perkara Kepada budak iran yang menjadi tempat aku merelezkan tension jugak , sambil-sambil aku belajar banyak perkara Kepada budak jantan yang menjadi tempat aku mengutuk dan mengata, dan juga tempat aku melepaskan tekanan :D Kepada kawan2, yang banyak mengajar dan mendidik, tahun ini aku rasakan tahun bertuah , melainkan masih gagal dalam proses taat dan patuh, subjek yang paling kritikal aku kira pape pon peace, moga Allah merahmati semua rakan kawan dan sahabat aku.

0 comments: