Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



Mula Menulis Kembali Sekali Lagi

Jika dulu bermatlamatkan memberi, gagal apabila diri tidak terisi Jika duli ingin berkongsi, juga gagal apabila kebosanan melanda diri Kini cuba menulis kembali untuk koreksi diri "Sesekali saya lebih cenderung membaca semula tulisan-tulisan saya yang lepas tambahan lagi ratio bacaan/menulis saya lebih tinggi (mungkin 4:1). Seronok melihat perkembangan diri, dari permulaan secara rasminya bergiat di alam blogger ketika di Tahun 3 hinggalah kini." Tulisan dari kak husna sani (diam2 stalk) - dalam diam saya kagum dengan die , minat yang sama pada membaca , juga kagum bila berkerja dengan dia :D Cita-cita untuk belajar menulis akan diusaha kembali, untuk memberik kesedarana pada diri ini ...

2 comments:

Mohammad Farid Ismail said...

betol ke ni ayat prop??
ak sokong!!
byk sket entry ko tuh.... bg buah fikiran sket kat aku nih..
hahaa..

Peghop aka hazwan aka Jo said...

merepek r ko kah3