Selamat datang ! Welcome ! Ahlan Wahsahlan ! kui3

Followers



Kenangan lalu ...





Tetiba abang aku kasi pendrive , katanya ada gambar ko dulu

Open file , dan jumpe kenangan lama di SHAMS

Rindu akan mereka semua, lama aku x contact korang .. T.T , aku ni memang jenis x ingat kawan T.T

Cuba untuk membaiki perkara itu, hanya Tuhan jek taw perasan ini ...

Mendoakan si dia, moga sihat selalu, walaupun dapat berita burok tentang si dia.. Taw pon dari kawan baik si dia.

Kepada laki di luar sana, apa kata "talk with ur parents 1st, before talking to the gurlz.. that u like her , have guts to talk to ur parents , or else, u will hurt someone when the thing goes 360 degree not as u planned.

"Xdop batu nok cakak ngan mok ayoh, xyoh dop galok gata r nok cakak ngan dak puang ? aci dop g2?"

Okie at least this post will tell the world that , dont gossip me with sumone please... T.T


Aku pun ada jek berkenan dekat someone, tapi pikir balik pasal mak ayah , kene delay kan perkara ini, dan

sekarang elok jek budak tu dah ada orang :D n mak aku pon semacam tidak memberi, HIKMAH

Benar, Jodoh itu di tangan tuhan , tapi untuk menyakitkan orang dengan "kita tiada Jodoh" tetap dosa kita

dengan manusia, segala janji yang ditabur diabaikan hanya dengan lafaz "kita tiada jodoh".

Mendoakan yang terbaik untuk si dia, moga tabah dan kuat menghadapi ujian Tuhan.

"Ma nape la org ganu xleh" T.T sob2... Perasaan o0 perasaan pergi la jauh2 ...

0 comments: